Wednesday, September 5, 2012

I talk craps :)

Assalamualaikum..
Dah tak pasal-pasal tajuk begitu. hikhikhikks. Geli kan gelak camtu? kisah? hihi
Setelah sekian lamanya tak update blog, sampaikan dah delete-delete dah entry lama2.

Apa tujuan delete? Sebab rasa macam dah tak payah nak share sangatlah cerita diri dekat public..
pengalaman mematangkan gua. harharhar!

"Rahsia ini telah lama aku pendamkan, tiba masanya segala-galanya ku ceritakan..Aku kan pergi, pergi ku tak akan kembali, tiba masanya kau cari teman pengganti"

"Ketawa bersama menangis bersama ku bersumpah harap kita mati pun bersama, Namun  hakikatnya bukan mudah aku sembunyikan gulana gundah"


Sungguh34x jatuh hati dengar lagu nie.. So meaningful.. Sedih pedih ! hihi.
Biasalah life kita semua nie memang ada ups and down nya.. apa jadi, semua kena redha.
Benda nie tak pernah lekang dari mulut gua. REDHA.

"Hidup nie elok kita move with the flow.bukan tk boleh usaha, tp jgn berlebih supaya kcewa pun tk byk..apa jdi, kena REDHA :) insyaAllah"

"Sama juga mcm jodoh..Mmg patut mencari.kalau tggu bulan jtuh ke riba, payah.. Tp jgn terlalu berharap. Kalau ada Alhamdulillah. Takda, REDHA"


ayat-ayat di atas tak di copy dari sesiapa. :) tak percaya bolehlah usha dekat twitter saya . jadi jangan sesuka hati nak copy2 without asking. hehe.


May all have a good and bless day ahead.




Gegirl :)

No comments: