Monday, June 15, 2015

BRIDE-TO-BE | Counting Days?

ASSALAMUALAIKUM.

NAMPAK SEMUA NAK GUNA CAPITAL LETTER . SAJELAH BAGI NAMPAK CAM PENTING. OVER SANGAT. HIKS

Saja je nak acah BRIDE-TO-BE. Supposed aku tengah counting days/months sekarang. Tapi feel counting tu belum datang. Kadang ada kadang tak. Aku taknak terlampau teruja... NERVOUS!
Nak cerita pasal preparation. Tapi.. nampak macam expose sangat tak? Dah tu apa tujuan aku ada blog? EH MESTILAH NAK MENGUMPAT. HAHAHA. *leulz*


Sesungguhnya aku adalah seorang manusia yang agak blur bila ditanya pasal wedding theme, aku cam. "ha?" kasihan... Nasiblah ada tunang yg supportive ya iyalah. Dia lah yg tolong terangkan.. Maceh awak.

Kenapa aku taknak counting days?

Bukan taknak. Maybe I feel its too early to count. (walhal) orang sekeliling macam "wey dah dekatlah. kau kenapa?" and I was like, "oh yeke.. hehe" (?) Lagi2 family. Kakak aku especially. "kau nie dah tak lama. kau ingat benda boleh settle last minute ke? Nanti rushing2" Padahal takdelah dah tak lama mana chuols.. Kakak saja buat gempak bagi aku rasa responsible sikit. Benda boleh settle. Dengan Izin Allah Swt. InsyaAllah dipermudahkan....


tak tak, yg kau over sensorang post pasal benda nie, ada orang nak amek tahu ke? ._.
*krikkrikkrik* *angin bertiupan, burung berkicauan*


Marilah sama-sama mendoakan kesejahteraan masing2.. Semoga Allah permudahkan urusan kami berdua. InsyaAllah. Amin :)

5 comments:

Anonymous said...

Princess of da day (incoming)..!!
Mmg la kne get prepare sikit2 coz off tamo u yg nature klamKabot jdk multiply clumsy..!! N yet ta dpt THE CLIMAX off da day.. Heheheheh...
Btw hopes Allah SWT ease evrything..
#itsNIDurUSAHAfor MAKEitPERFECT

SherilH said...

Elyn : I know its you. from the way you type. ofcoz. hahaha. insyaAllah..nanti silalah tolong gubah hantaran..

Unknown said...

Hah..?? Kok tahu sih..!!
Ade list DONE tak..??
Evrthing msty kne WRITEdown..
In terms off ALL's about M.O.N.E.Y
#tamoOVERbudget k...

Unknown said...

Hah..?? Kok tahu sih..!!
Ade list DONE tak..??
Evrthing msty kne WRITEdown..
In terms off ALL's about M.O.N.E.Y
#tamoOVERbudget k...

Unknown said...
This comment has been removed by the author.